Vad läskigt det var!

Det där var inte kul, jag var så rädd för alla hade sagt till mig hur obehagligt det var att sätta in en p stav.. nej det där är ingenting jag gör om igen.

Först bedövade hon, och det sved som FAAN! haha asså det gjorde mest ont. sen fick man vänta en stund medans hon gjorde rent. Sedan efter det skulle hon känna om jag kände något där hon bedövat och det gjorde jag inte så då var det bara att börja. jag tittade inte medans men fedde kollade och jag kunde se på hans blick att det inte var en vacker syn.

Förlåt om jag skrämmer er nu ni som ska göra men jag säger bara sanningen om hur jag upplevde det och det betyder inte att det kommer häda er också. När allt var klart ställde jag mig upp och började ta på mig mina kläder, sen kännde jag hur hela huvudet snurrar till och helt plötsligt kändes det som om jag skulle spy. Jag la mig ner igen på sängen. tyvärr var fedde tvungen att gå, och jag kunde inte följa med han så jag fick ligga kvar själv i 25 min.. :/ jag reste mig sakta upp men jag mådde fortfarande illla så jag fick ta det lungt på väg till skolan sen, mirre mötte mig eftersom det kunde ibland kännas som om jag skulle svimma.. det var inte så roligt då men nu mår jag bättre.

Nu sitter jag och mirre i datasalen, hon skriver ett cv och jag passar på att blogga lite :) den här fredagkvällen kommer bli lugn, jag tänkte fika en stund med vicky sen ska jag hyra film. Det ska bli mysigt.

Men nu tänkte jag dra mig vidare till idrotten( jag ska så klart inte vara med på lekatrna men han ska visa oss hjärt & kung räddning så det är ju viktigt att vara med på)

Jag bloggar när jag kommer hem till fedde, skriv om ni har några frågor kring p stav så kan jag svara på dem.

Puss&kram!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0