Uppdatering

Igår var det ett konstigt avsnitt av top model! det där ville inte jag titta på, säger om allting som har hänt bara ju.. aja jag får väl vänta tills nästa onsdag, idag är det ialla fall gordon kitchen nightmers! haha jag älskar det där programmet, vissa personer är värkligen helt knäppa.

Idag har jag varit i skolan, det har varit en bra dag, inte så tressigt och rörigt som vanligt:) Efter skolan åkte jag och miriam in till stan och kollade lite på kläder jag hittade (som vanligt) något, men (som vanligt) inga pengar, så är mitt liv, inte roligt. vi träffade olga också, det var jätte kul för det var så länge sen, lika snygg som vanligt:)

Men nu är jag hemma hos fedde och myser lite, men ska snart börja dra mig hemmot för att fedde har träning idag. Det betyder att jag inte kommer kunna skriva något mer idag, men jag önskar er alla en trevlig kväll! :D

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera!

2008-04-05 @ 13:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0