Uppdatering med bilder under veckan!

Här är en dag i skolan, samma dag som fedde bestämde sig för att ta en paus.

Outfit:


Samma dag hade jag fackteckning och design, man ficik som uppgift att presentera en färg, och jag valde att presentera Orange.


Den här gjorde jag också, jag valde att göra den här för att om ni kollar närmare är det bara väldigt speciella klädersplagg.


Här är andras bilder och lite foton under lektionen.


Sedan efter någon dag fick jag en cykel en helt ny från äffären för bara 1000 kr, men tyvärr inga växlar med det funkar endå :) Så jag tog en cykel tur på stora skogskyrkogården, haha det var jätte läskligt för jag såg en jätte gammal grav, 1805 - 1869 typ.. fy fan, då cyklade jag fort därifrån, haha!
Men här är några foton i alla fall;



Här är några bilder från en utekväll.


haha lite sjuka bilder ,en kul var det i alla fall!

Men nu ska jag ut och cykla, jag tar med mig digitalkameran så ikväll legger jag upp mera bilder! kul va?
men vi hörs sen, puss&kram

Kommentarer
Postat av: My

HAHAH SÅ MÅSTE DU TA PSCYHO BILDEN PÅ MIG :D

2008-04-23 @ 23:34:17
Postat av: Micke

så måste du lägga bögigaste fyllebilden:P

2008-04-24 @ 17:04:16
Postat av: Linda

hahaha! men båda ni två är så sexiga på dem bilderna så jag var tvungen att lägga ut dem!

2008-04-24 @ 22:25:24
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0