Tisdag

Nu blev jag jätte glad för dem fina kommentarerna :D
Jag tänkte börja med det i morgon eftersom man ska väga sig på morgonen och jag glömde göra det i morse, jag tror det här kommer bli kul att följa och jag kommer försöka göra det på ett roligt sätt!

Nu sitter jag i skolan och har småföretagande, jag slutar 14.30 idag och då kommer fedde hit och då ska vi gå och träna på gym. det ska bli kul för vi har aldrig gjort det förut,(även om vi har varit tillsammaans i 1 år och 4 månader, hehe) Idag kommer jag vara hemma hos fedde till kl 20.00 så jag kommer kunna blogga :)

Igår tände jag ett ljus för Engla. Stackars flicka, jag fick tårar i ögonen medans jag och mamma hade en tyst minut. Hur kan man vara så hemsk, som media skriver han är ett monster.

Men nu måste jag jobba vidare.. puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0