Tillbaka från att ha fikat med älsklingen.

Det var jätte trevligt att fika med fedde vi gick på ett mysigt ställe i skanstull brevid mcdonalds och beställde två stora mackor, haha jag beställde så klart en med tonfisk( jag har blivit besatt sen tonfisksalladen jag gjorde:$)

Nu tänkte jag lägga upp gårdagens outfit( med det fina halsbandet) och dagensoutfit :D längtat? haha

Går dagens:
         
Brillor: top shop ca 170kr
Gul mjukis tröja: Cubus ca 200 kr
vitt linne: gina tricot ca 150 kr
Leggis: bikbok erbjudande ta 2 för 100
skor: din sko 100 kr  (rea)
väska: top shop 249 kr
smycken: gina tricot 300 kr tillsammans

Dagens:
       

Brillor: topshop 170 kr
örhängen: 50 kr
halsband: present
kofta: Cubus (min systers)
linne: present
leggins: bik bok
skor: stadium
väska: top shop 250kr

Här är några söta foton på älsklingen och isa!:
   
Stor puss han får va? haha! så söta båda två, jag älskar dem<3

Men nu hade jag tänkt att gå ut med isa och samtidigt passa på att lämna två filmer som är väldigt försenade :$

hörs senare puss&kram sötisar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0