Sitter i skolan.

Hejsan! hoppas ni mår bra, för jag känner mig inte på topp..Jag hatar verkligen när fedde åker bort och i morgon gör han det igen.. FAAAN vad jag kommer sakna honom :( men aja jag kommer nog åka ut till landet på torsdagen och vara med familjen. Då glömmer man oftast bort vardagen och tiden går mycket fortare :) Det är alltid underbart och vara med mina två kusiner och snart kommer jag få en till, i septermber typ, läängtar!

Idag kommer fedde till min skola runt halv 4 (jag slutar 4 så det blir bara en halvtimme men endå) Efter det ska vi gå hem till honom och då tänkte jag hjälpa han att packa. Efter ska vi gå till konsum och köpa ingridienser till tårta och baka för det är idag jessi fyller år på riktigt! :D

Senare efter lite mera firande tänkte jag och fedde gå på bio och bara vara tillsammans dem sista timmarna och bara Goooooosaaa mycket mycket mycket!!!.. jag kommer sakna honom så mycket.. :(

Men det här är till jessi: JA MÅR HON LEVA JAG MÅR HON LEVA JAG MÅR HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR, JAVISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA, JAVISST SKA HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR! GRATTIS JEEESSIIIII PÅ 21 ÅRSDAGEN<3<3<3!


Kommentarer
Postat av: Jessiee

TAAAACK!!!!
Vi ses ikväll va?
pusskalas söt

2008-04-28 @ 16:08:39
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0