Sista inlägget för idag!

Nu har jag varit hemma hos fedde en stund, vi har ätit nudelsoppa och gosat lite :)
Igår använde jag dem här produkterna dem var jätte bra!


Jag blev ovanligt len och mitt hår luktade jätte gott!
Allt det här tror jag finns på H&M förutom perfymen och tvålen som finns att köpa på Yves rocher.

Glöm inte att ikväll är det desperate house wives!!!! jag har saknat det programmet jätte mycket, men som tur var ersatte jag det med gossip girl men äntligen är det tillbaka! mitt favorit program :)

haha kolla dem har gjorts om till Barbies (dem är i ordning och i samma klänningar!)


Tyvärr blev blir det ingen dagens outfit idag för jag skulle träna och hade bytt om och allt, men det blev endå ingen träning på grund av att fedde backade ur :( 
(förlåt Gab men jag kunde inte få tag på dig på något sätt och berätta att det inte blev någon träning, men du hittade säkert någon annan att äta med.<3)

Jag tror inte att jag kommer blogga något mer idag men om jag kommer på något intressant att skriva om gör jag det. Men nu ska jag ta ett bad med älsklingen och sedan äta.


Vila i frid Engla<3
 
vi hörs nog i morgon
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig.

2008-04-17 @ 14:48:23
Postat av: Anonym

jag saknar dig.

2008-04-17 @ 14:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0