sista inlägget för dagen tyvärr

Nu kom jag precis hem till fedde från att ha varit ute med isa i ca en halvtimme, men bara det är bra träning när vi springer i skogen.

Om en stund tänkte jag gå hem och då kan jag inte skriva i min blogg eftersom vårat internet funkar tyvärr inte:( men jag ska endå inte göra något speciellt,dusha, planera morgondagens outfit, kolla på top model med josse och sedan är det dags att sova!, så jag säger adjö nu så hörs vi i morgon när jag är i skolan
pusselipuss lovers<3

p.s
Sådan här hårfärg ska jag ha till sommarn, jag tror jag fixar den någon gång i maj, längtar!

(ursäkta nakenheten, men hårfärgen är ju underbar! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0