Shopping

Hejsan! Efter skolan åkte jag och träna med diddi och josse som jag skrev tidigare, där mötte jag också jessica och josefin i min klass, tyvärr hann vi inte träna tillsammans för dem var redan klara.

Medans jag väntade på josse och diddi gick jag runt lite i farsta med miriam, mirre köpte en vår jacka och jag fick syn på två bikinis på rea!, jag kände att dem måste jag ha :D så efter träningen fick jag låna 200 kr av josse till att köpa dem, jag skyndade mig till butiken och dem var kvar som tur var. 

    
Bikbok 79 kr st

Tyvärr blir det ingen dagensoutfit idag eftersom jag dushade efter träningen :/
Men nu ska jag äta tonfisk sallad och sedan tänkte jag träffa mickis och gå ut med den här söta vovven!


Vi hörs efter det, puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Josse

Dom var skit fina linda ! måste få låna av dig ;)

2008-04-10 @ 20:07:24
URL: http://josefinmork.blogg.se
Postat av: Linda

haha jag sa ju att det var värt det! :D

2008-04-10 @ 21:36:43
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0