Nu har fedde åkt.. :(

Men jag ska försöka ha så roligt som möljligt endå men just idag ser det ut som att det kommer bli en seg dag för mig. Jag har verkligen ingenting att göra..  Nu tänkte jag göra mig i ordning sen tänkte jag cykla till solariumet i kärrtorp och sola sen tänkte jag åka hem, och kanske sola på balkongen och sen efter det typ träna på friskis och efter det åka hem, kankse träffa någon och sen desperate. vad tycks? ganska tråkigt :P

Men nu tänkte jag ringa till mamma och fråga om nummret till min farfar för jag tror att det blir så att jag åker ut till landet, stockholm är så tråkigt när man inte har sin pojkvän här..:(

Jag tror inte det blir något mer inlägg idag så vi kan säga hejdå nu redan :)
Men dem här bilderna kan jag bjuda på:P(SAKNAR MITT BLONDA HÅR!):

saknar dig sign<3 :( !!!! (söt älskling)

Men nu måste jag åka vi hörs i morgon, pusselipuss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar du inte ditt blonda hår ?

2008-05-01 @ 13:04:17
Postat av: mikaela

lägg upp alla bilder frånigår sötis

2008-05-01 @ 21:43:49
Postat av: Josse

Hon skriver ju att hon saknar sitt blonda hår :S:P

Mikaela jag har lagt upp alla bilderna på min blogg om du inte har sett det, dom flesta bilderna iallf Puss / josse

2008-05-02 @ 16:33:04
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0