Måste kila!

Igår kunde jag inte blogga något mer för att jag åkte hem direkt efter stan.
Jag tänkte bara lägga upp några bilder under dagen igår :)

På väg till t banan


Mer bilder från igår kommer upp i morgon, föresten idag var jag sjuk! precis när det var ett viktigt prov, men det finns ju prov andra tillfällen, jag känner mig fortfarande lite kraslig men inte så farligt så jag kommer nog i morgon, men nu måste jag kila vi hörs i morgon! nu ska jag hem till mig och poppa popcorn och kolla på gossipgirl! :D

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mysään

Du har ju sån färg som lindsay lohan nu!:p

2008-04-09 @ 10:59:44
Postat av: analasara

jaaaaaaaaaaa du har faktiskt den färgen :D

2008-04-09 @ 13:19:42
Postat av: Linda

Nej den på lindsey lohan är ljusare, aja jag ska färga det lite ljusare i alla fall, puss på er!

2008-04-09 @ 13:54:27
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0