Måndag i skolan..

Nu sitter jag i skolan och väntar på att börja, istället för Turism ska vi ha marknadsföring, men nu är kl hel och vi skulle ha börjat halv, så antingen är hon en halvtimme försenad eller så är lektionen inställt, i så fall har vi två timmars håltimme, jätte kul! (inte)
Fedde hade tänkt att komma till min skola i dag, lääängtar! men tyvärr tror jag att jag har fått en vagel, Usch!!!usch!usch!!!!! Alla säger att den kan svullna upp och vara i 3 månader! om det är sannt är hela mitt sommarlov förstört, vad ska man göra för att förhindra en vagel? snälla hjälp mig, haha! :´(

Dem flesta skriver någonting om matchen idag, hammarby - AIK. Men jag hejjar på Djurgården! så nu vet ni det hehe.

förlåt för igår, när jag kom hem med isa skulle fedde josse och danne gå, så jag hann tyvärr inte skriva något inlägg! sorry..

Vi hörs efter skolan, jag tänkte lägga upp dagens outfit då, pusselipuss<3!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0