Måndag, i skolan.

Nu sitter jag i skolan och har turism, vi har precis haft en stor föreläsning om droger och alkohol. det var faktiskt jätte intressant för det var helt vanliga personer som stod och berättade om något hemskt som hade hänt dem, till exempel; En mamma förlorade sin son i en trafik olycka. Han cyklade vid väg kanten och helt plötsligt blev han på körd av en rattfyllo och dog. hon berättade hela historien och jag blev helt rörd, jag tänker på det fortfarande...hemskt.

Efter den här lektionen har jag engelska, jag ska redovisa om malaysia. önska mig lycka till!.
Jag slutar kl 10 min över 4 och då ska jag in till stan med fedde, josse & danne så det kommer dröja tills jag bloggar igen. men vi hörs senare idag. måste plugga nu.

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0