Kvällsinlägg

Jag tyvärr hann jag inte blogga direkt efter middagen för då var kl 21.00 och bion började 21.20 så det blev lite brådis där! Vi kom kanske 10 min försent.. Vi såg filmen 21. Jag tycker den var jätte bra men den blev typ tjatig i mitten, det hände bara samma saker hela tiden. Men jag rekomenderar den i alla fall :D
image401

Det var jätte trevlig middag (mariella är verkligen jätte snäll, på något sätt känns det som om vi har kännt varandra sen innan.. ?:Pdet är nog för att hon är så lik jessi, dem är barndomskompisar)

Hihihi ser ni att den där jordgubben är lik en fet liten gubbe som tjoar "grattis jessi" :D
Jessica hade redan fått dem flesta av sina presenter men hon ville spara några tills i dag också så hon fick dem här skorna:

Fina va?

Fedde hade sen tidigare bokat nya GTA och då sa dem att han kunde komma till EB games i gallerian kl 00.00-02.00 i natt så skulle han få ett spel. Så klart gjorde vi det eftersom vi endå var där på bio typ.
Jag trode att det skulle vara mycket mer folk där men dem flesta fick väl det igår natt tror jag :P

Såklart ligger han och spelar det nu medans jag sitter vid datorn, om jag ska vara ärlig verkar det fan kul! man kan röka på och gå på strippklubbar och sånnt ju, fett kul! :D hahaha
Men snart tänkte jag gå och lägga mig, jag har bestämt mig för att vara hemma i morgon, det känns bäst så. Jag vill ju kunna njuta av fedde hela natten ;D haha

Han åker kl 09.00 i morgon bitti.. det känns tråkigt men jag tror endå att det är bra att vi är i från varandra en tag men för överdrivet att jag typ åker till london när han kommit hem.. men aja sånnt är livet.
Men nu tänkte jag dra mig tillbaka, jag kommer ha feddes nyckel hit för att jag ska kunna blogga(nej jag kommer inte bjuda hit någon bara blogga).
Ni får ha en trevligt natt nu det ska jag ha i alla fall! hoppas jag.. kommer nog bli några tårar(jag är väldigt känslosam när det gäller att fedde åker bort, men jag ska tänka att det är kul för han istället) men tårar är väl endå normalt.
sov så gott så hörs vi i morgon igen :) puss&kram lovers!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0