Klass HP1B farsta gymnasium, haha

hehe, det här kanske inte är så roligt för er som inte vet vilka det är ;)

VEM I DIN KLASS:

Är snyggaste killen: Max (den enda killen i klassen)
Är sämst på matte: Alla är bäst på matte
Är bäst på musik: Ayan
Är lärarnas favoritelev: Jag själv, haha
Verkar vara i trotsåldern: Vet ej
Ser ut att vara mest deprimerad: Tilda, haha
Har roligast röst: Barre
Har snyggast klädstil: Jennifer
Känner du minst: Sandra E
Är omtänksammast: Josefin L
Betyder mycket för dig: Miriam
Saknar du att umgås med: ?
Verka vara mest bortskämd: Sofie
Är mest irriterande: Jag själv, säger mirre brevid mig haha
Är roligast: Kaoutar

Är mest berusad: Max
Borde bli pilot: Nermin
Skrattar mest: Sadra L
Uppskattar du: Alla lärare
Gör ofta din skoldag bättre: Tilda
Är sportigast: Kaoutar
Är en läslus:
Miriam & Ayan
Hade du velat byta liv med för en dag: Jessica k
Spelar hockey mest: haha ingen
Spelar/spelat trummor:
Ingen igen ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah gu vilken rolig :)

2008-04-07 @ 20:07:41
Postat av: Klassen

vii saknar att du inte
e hära eftersom vi vill tortera dig

2008-04-08 @ 09:13:50
Postat av: Jessica

hahaha vilken rolig liten lista du har hittat! :)

2008-04-12 @ 16:45:44
Postat av: Linda

Jag hittade den på en annans blogg :) hihi

2008-04-12 @ 17:24:47
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0