jag känner mig frisk som en nötskärna

Idag så försov jag mig en stund men det var inga större problem, jag kom 20 min försent . Min första lektion var fackteckning och design, det är min favorit kusrs just nu:D man designar och målar kollage och sådant, skit kul faktiskt! Sedan gick jag och miriam och tränade intensivt på friskis och svettis jag känner mig alltid frisk som en nötkärna efter träning :D

Nu sitter jag hemma hos fedde för att jag ska gå ut med isa i en timme snart, (vilken motion jag får ! haha) sedan vet jag faktiskt inte vad som händer ikväll, jag går nog hem runt 7 till min sjuka syster som ligger hemma och är med henne:) jag tänkte lägga upp dagens outfit idag men den kommer upp senare om en stund.

PUSS&KRAM :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0