Inlägg för kvällen

haha, alla som har blogg vet hur det här känns, igår kväll skrev jag ett jätte långt inlägg som tog ett tag och sen när man skulle publicera det så loggades man ut.. så allt försvann!!!! jag hatar det...:P så det blev försent att skriva ett nytt..

Igår så cyklade ju jag och josse till farsta för att träna på friskis, Det var hur kul som helst!  Det går en cykelbana precis brevid motorvägen direkt till farsta så det var jätte bra, det tog 30 min dit, en timme på gymmet och 20 min hem. Alltså nästan två timmars regelbunden träning! Jag känner mig riktigt stolt över mig själv  för att jag tränar så mycket :)

Efter träningen gick jag och fedde ut med isa, vi lekte och busade, det var jätte mysigt, men vi var bara ute i en halvtimme ungefär.. hon är så underbart sööööt!<3
Sen lite senare när fedde hade träning cyklade jag och träffade på gabbi, hon skulle sola och jag väntade utenför, det var trevligt att träffa henne :D

Idag har jag bara varit i skolan, men det hände något jätte skumt.. vi satt helt normalt i klassrummet och jobbade med ett stort fönster öppet och helt plötsligt hör vi en helikopter på nära håll, alla går mot fönstret och då är det en helikopter som försöker landa på skolgården!? hur knäpp kan man vara, det började blåsa jätte mycket så gruset blåste in i klassrummet och datorerna och papprerna blev grusiga, haha! här är några bilder!



Men nu ska jag grilla med några kompisar i det fina vädret bilder kommer upp i morgon :D
Puss & kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0