Hejsan!

Som ni ser har jag ändrat min design lite, vilket tycker ni var finast? jag trivs i alla fall med det här :)
För en stund sen kom josse och danne förbi. Fedde och danne sitter och spelar fifa 08 medans jag och josse spanar in andra bloggar plus att hon hjälper mig att designa min blogg.

Om en stund ska jag gå ut med isa, jag tänker tjata på josse så att hon följer med. Vi ska vara ute i en timme, men vet ni jag tycker inte alls det är jobbigt. Jag älskar att gå långa promenade, vi kankse till och med kan gå ner till söderbysjön(Det ligger ganska nära).

Men nu ska jag designa vidare, vi hörs efter jag har gått ut med isa, pusselipuss!<3

Kommentarer
Postat av: Claude

Hoppas du fastnar i leran och stannar där.

2008-04-14 @ 10:43:40
Postat av: Claude

Hoppas du fastnar i leran, och stannar där.

2008-04-14 @ 10:44:58
Postat av: Linda

haha, vad synd för dig då för det gjorde jag inte ;).

2008-04-14 @ 12:14:24
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0