Haft en trevlig lördagskväll? det har jag haft i alla fall :D

Godkväll mina läsare:) den här lördagskvällen har varit jätte rolig! Jag har haft jätte kul med jessis kompisar, dem är verkligen jätte trevliga, jessi har sagt till mig att när jag fyller 18 ska jag få följa med hon och alla hennes tjejkompisar ut på krogen, läängtar! :D
Det blev jätte god mat, två pajer, en med lax och spenat i och den andra var ost och skink paj. Sen vart det massa tilltugg, som ostar och olika sorters skinka och små kex med olivröra i + två stora sallader. MUMS!


Ni ser hon med långt svart hår, snacka om att man blir avunsjuk på hennes hår, helt underbart inte slitet alls men endå så långt?!!

Nu sitter jag vid datorn och fedde spelar fifa snart ska vi gå och lägga oss och mysa lite. haha jag och fedde har levt utan lås till hans dörr i ett och ett halft år snart, och både jessi, kristian och rosa glömmer ibland att knacka, det är inte så kul.. Men så idag så upptäcker mariella (jessis bästa kompis) att vi inte har det och hon går på direkten och tar feddes hem nyckel och bara vrider om och Wouala så är dörren låst! snacka om att jag blev glad, jag testade typ 10 gånger om det verkligen funka för jag blev så förvånad och det gjorde det! :D:D jag har aldrig varit lyckligare haha, nej men det där känndes jävligt bra!

Nu på tisdag åker fedde till sevilla i spanien, han ska vara där till på söndag.. det är ju såklart jätte roligt för han men jag får typ panik när han åker bort eftersom han åkte till colombia och var borta i en månad så nu vill jag inte lämna min bebis något mer men jag känner endå att vi måste vara i från varandra ett tag.
Jag vet inte om jag har berättat det här men jag tror inte det. Nu i julas fick jag, min syster och min kusin tobbe en resa till london i julklapp av min farfar så jag åker dit den 8 maj på en torsdag och kommer hem på söndagen!!! haha :D jag lääängtar! men jag vettefan vart jag ska få tag på fickpengar ifrån..jag har ju inget jobb? fan asså jag får typ fråga mamma eller pappa men dom kan ju inte bjuda på så mycket som jag vill ha, plus att jag har hört att det är dyrt i london. Men annars känns resan skit bra!

image395

Nu måste jag räkna lite.. fedde åker nu på tisdag det är den 29 april och han kommer hem på söndagen det blir den 4 maj och sen åker jag den 8 maj och kommer hem den 11 maj.
Det blir lite tajt om tid men vi kommer klara det, det vet jag älskling, vi håller ihop i vilka kriser det än är<3

Men nu tror jag ja ska krypa ner i sängen till min loverboy.
Sov så sött nu! puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Josse

Vad roligt ni verkade ha ! :)
Japp snart åker vi ;)

2008-04-27 @ 09:48:33
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0