Godnatt<3

Nu kom jag precis hem från bion, den filmen var as bra!, enligt mig i alla fall. Haha i bio salen värkade det som om jag var den enda som var rädd för jag var den enda som höll för ögonen, men i slutet berättade fedde att när han var rädd tog han upp sin dricka och tittade ner i flaskan så att han inte skulle se det läskiga. haha så söööööt!<3

Men nu tänkte jag lägga upp några bilder under kvällens gång:) (dem är i ordning)


Här har ni massor med bilder att bita i ;D
så där såg min kväll ut i stort sätt :)

Nu ligger älsklingen i sängen och spelar fifa 08, han brukar oftast göra det när jag bloggar. Snart är det dags att göra sig i ordning för sov dags, men först tänkte  jag spana in lite bloggar :)
Morgondagens planer är helt Obestämda för tillfället, josse och jag pratade om att träffas en stund på dagen med danne och fedde också, men vi får se hur det blir, jag hoppas fedde hinner det i alla fall(han har Match i morgon.

Men nhu är det dags att säga godnatt, jag hör av mig i morgon! <3
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: josse

Nuska vi åka tåget går kl 12 så vi är hemma klockan 1 :) jag ringer då puss hej

2008-04-13 @ 10:55:28
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0