Godmorgon

Idag har jag inga planer alls, jag kommer känna mig ganska ensam eftersom fedde har match typ hela dagen.. Men josse och danne kommer hem så det blir ju roligt! hoppas vi alla fyra hinner träffas!  dem kommer hem runt 1 och fedde ska vara hemma igen kl 4 typ, så det går nog:)

Nu ska jag och fedde äta frukost, han ska äta Arepas och till det kan man ha ost eller tomat äggröra, rätten kommer ifrån latinamerika. Själv är jag inte så fäst vid den, men det går att äta men jag tror nog jag tar det gamla vanliga knäcke brödet ;)

Arepas med tomat äggröra



Vi hörs efter frukosten, då tror jag att jag vet mer om hur min dag kommer att se ut.
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0