God morgon!

Godmorgon alla läsare, idag var jag uppe kvart över sju för att jag skulle till ungdoms mottagningen för att byta priventivmedel. Vi pratade lite om att jag kunde byta tid till att ta p pillerna, att jag skulle ta dem på morgonen istället för på kvällen, men eftersom jag sover borta mycket hos min pojkvän och glömmer så kom vi fram till att jag ska sätta in en hormonstav i armen. Jag fick en tid kl 08.40 på morgonen i morgon, haha jag är jätte nervös för jag har kännt på en i min klass som har en sådan och då kunde jag inte sluta rysa på hela dagen.. hehe. Jag hoppas det kommer gå bra. men jag undrar om jag kna gå till skolan och så efter och ha idrott eller vad tror ni? jag vet knappt någonting om det här, jag måste läsa på i kväll.

Nu sitter jag i skolan och har rast. Jag har precis haft ett litet läxförhör, jag är nog säker på att jag klarade G nivån, men inte VG:P föresten ringde ungdoms mottagningen underprovet så jag var endå tvungen att avbryta. Efter skolan idag ska jag träna med mirre, josse och kanske diddi, plus att några i min klass också ska gå och träna där det ska bli jätte kul:)

Efter träningen ska jag hem till fedde, då tänkte jag lägga in dagens outfit och blogga lite.

Men nu börjar lektionen igen så jag måste tyvärr avbryta här också, hehe.

Puss&kram lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0