Fredag kväll

Hejsan allihopa! idag kommer det bli en rolig dag. Vi ska fira jessis födelsedag :D, igentligen fyller hon år på måndag men det är bättre att fira den på en helg dag. GRATTIS I FÖRSKOTT JESSICA PERSIKA! love you<3!

Igår började kvällen lite fel.. haha vi valde att grilla i skuggan av någon konstig anledning så vi frös och hamburgarna gick sönder när vi grillade dem i början. Allt blev bara helt fel så tråkigt nog grillade vi typ bara i en halv timme..
Här är kvällens outfit: ( fast igentligen inte för det där blev för kallt så jag gick hem till gabbi och fick låna massa kläder av henne, haha)
  

Här är bilder från grillningen. Hehe det var danne som grillade och josse skärde grönsaker medans jag och fedde lekte med digitalkameran :)
 

Efter det här skildes vi åt, josse och danne åkte in till skanstull för att träffa diddi, fedde gick och träffade sina kompisar som också grillade och jag gick och träffa på gabbi, micke, patrik(födelsedagsbarnet), anton, någon till kille, mikaela och nora. vi drog till nypan och hade lite chill där med grillade marschmellos! mums :D.



Efter en lång stund mötte jag fedde för att gå på jakt efter nytt sällskap på vägen till hammarbyhöjden kommer kvällens höjdpungt! Tilda, olga, hannah, märta och maria kommer gående! snacka om att jag blev glad :D dem var på väg till några som gick i min klass förut så det lät skoj så jag och fedde följde med dit, efter en stund kom feddes kompisar också. Kvällen blev lyckad tillslut i alla fall :D

Nu tillbaka till idag. Fedde och jag har varit inne i globen för att köpa en present till jessi det var jätte skoj!
det här köpte vi:

Tavla - gallerix
Födelsedagskort (sjunger) - gallerix
Blommar - globens blommor

dagens outfit:


Linne - thailand
Jeans - bikbok
smycken - H&M och guldfynd
Skor - Zara i colombia (från när fedde var där)

Men nu har jag hur brådis som helst så måste kila, jag tänkte ta bilder från kvällen så dem kommer upp antingemn i kväll eller i morgon på dagen!
Ha en mysig lördagkväll, puss&kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0