Förtsättning med uppdatering under tiden som jag har varit borta.

Efter lite festande på fredagen bestämde jag mig för att åka ut och cykla igen på lördagen, Jag ringde miriam och hon var på! vi åkte runt hela söderbysjön och allt tog kanske 3 timmar, hennes lillebror Davve följde också med. Det var riktigt trevligt, här har ni lite bilder:


Sen efter det ville fedde träffas igen och då åkte vi hem till hans pappa och hyrde film och sådant, det var jätte mysigt! och på morgonen åt vi en stor frukost på hans balkong.
Camilla är lika söt som vanligt!<3<3<3


Här är den kända frukosten från colombia som jag visat er tidigare:)


Någon dag efter det ville mamma låna min digitalkamera och ta några foton, Hon hade tagit jätte många berättade hon men men.. när hon kom hem skulle hon visa oss bilderna och då visade det sig att det inte blev några för hon hade tryckt fel stackarn.. hehe.. men två foton blev det i alla fall :


Sedan igår åkte våran klass till skansen.
Så här såg jag ut (nya jeans, 400kr på bikbok) :


Här är några bilder från skansen
Björn:

Haha josefin säger; ÅÅÅÅH så söööt och så säger jessica, Ja verkligen (A) hihi!

 Ren:

Hihi dem var så söta! bara en dag..

Varg:


Och sen var det lunch, så här såg min matsäck ut:

Det var jätte gott, speciellt den nya smaken på yogurten!
När vi åt blev fåglarna galna, haha, dem skrek till varandra och till oss!



Sedan var resan på skansen slut och då åkte jag en cykeltur med josse


Efter det gick jag ut med sööööööta isa!


Efter det tog jag en cykeltur med fedde upp för hammarbybacken och sen ner mot sickla:)


Sedan efter det vart det en snabb dusch efter all denna träning och sedan top model!
Jag lägger upp dagens outfit i ett annat inlägg om någon minut pusselipuss<3<3


Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha det ser verkligen ut som om vi säger det! :D

2008-04-25 @ 23:05:02
URL: http://secretstory.blogg.se
Postat av: Linda

Jaa jag vet! hahaha. så söta båda två ;)

2008-04-26 @ 14:15:34
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0