Första och sista inlägget för idag antagligen

God morgon! sovit gott? det har jag gjort iallafall, eller iförsig var det svårt att somna i går kväll för att jag och fedde blev lite osams och jag kan verkligen inte somna då, men det löste sig till slut i alla fall :)

Idag kommer jag inte kunna blogga något mer för att jag kommer inte ha tillgång till någon dator. Fedde ska träffa sina kompisar nu på dagen och sen har han match på kvällen. Jag undrar vad jag ska göra..jag måste nog gå ut med isa först sen drar jag nog in till stan och möter josse för hon ska shoppa. Efter det tänkte vi cykla till farsta igen och träna på friskis, jag måste hålla mig i form nu, jag har blivit lite smalre så det är på bättringsvägen :D

Men nus ka jag och fedde äta en stoooor frukost! :D jag hoppas vi hörs senare, men jag tror inte det kommer att gå.:/

Puss på er i alla fall!<3


Kommentarer
Postat av: My

Smalare?Lyyynd du behöver verkligen inte gå ner i vikt,men det är bra att du tränar!

2008-04-27 @ 15:36:24
Postat av: Jessiee

Hej babe, tack för igår, underbart att du var där=)
pusskalas

2008-04-27 @ 15:40:31
URL: http://lillsen.blogg.se
Postat av: Linda

my några kilo till vill jag gå ner. man måste ju vara nöjd med sig själv, och just nu trivs jag inte med min kropp. Men tack för att då tycker så, Du är underbart fin du

2008-04-28 @ 13:02:00
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0