Dagens Outfit




Tjocktröja - Från en affär i farsta som hade utsäljning, 3 plagg 100 kr.(köpte också en hängsel klänning, och en sommar kjol.
Linne - Soaked
Leggins - dont know
väska - topshop
Halsband - guldfynd
Örhängen - H&M

Jag valde också att ha utsläppt och luggen fram, det har jag nästan aldrig.

Här är två bilder på min bästa vän miriam:


Nu sitter jag hemma hos fedde och bloggar lite,(fedde är ute med sina kompisar) om en stund tänkte jag dra mig hemmot men först undrar jag, tycker ni det skulle vara roligt att lägga upp ett schema över min träning och vad jag stoppar i mig och följa min viktgång? jag har funderat över det, för jag vill definitivt gå ner i vikt till sommaren och varför kan inte ni då vara med att följa det?, kommentrera gärna så jag vet om den här idén värkar bra eller tvärtom ;)
Men i så fall börjar jag i morgon.

Men nu tänkte jag gå hem och duscha och ta hand om mig själv för en stund.
Jag bloggar mer i morgon<3
Puss&kram lovers!

Kommentarer
Postat av: Jessiee

Jaaa, det är klart vi tyvker;-)
jag tycker det söt.
ha det braa puss

2008-04-14 @ 20:38:56
Postat av: Anonym

tykr du e fin som du Ä
men de e vell ba bra om du gör'sÅ =)
hörru berätta nu vart affären ligger (DEN IFARSTA)

2008-04-14 @ 22:13:25
Postat av: Anonym

haha gulligt älskling. Saknar dig!

2008-04-14 @ 23:23:19
Postat av: linda

Tack så jätte mycket för dem fina kommentarerna, vad söta ni är :)
Affären ligger nära kina resturangen om ni vet vart den ligger, annars om ni vet vart den gamla djuraffärn låg i farsta, den ligger precis brevid där. Men jag tror allt fint är slut sållt, men du kan ju gå dit och titta:)

2008-04-15 @ 11:07:50
URL: http://lillsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0