Dagens Outfit

dagens innomhus:



Örhängen - Glitter
Halsband - Guldfynd
T-shirt - Ginatricot
Leggins - systers


Dagens utomhus:



Jacka - H&M divided
Sjal - Gina tricot, systers
Väska - top shop (hihi glömde visa den på bilden)

Och här är några söta bilder på mig och fedde:


Här är min söta bebis som läser

(tagen alldeles nyss)

Men nu ska jag börja dra mig hemmot, fedde ville att jag skulle sova här i morgon istället så jag får väl unna mig lite med godis och popcorn till top model själv, fast i och för sig är josse och danne där, så jag blir ju inte helt själv fast jag hade så gärna velat sova med fedde ikväll, ni vet ju, jag hade ju skrivit det på inlägget innan.
Men nu ska jag gå, jag bloggar mer i morgon, jag önskar er alla en trevlig kväll!

PusspussPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0