Dagens outfit + en massa annat

Dagens:


Linne - gina tricot
Örhängen - H&M
Leggins - cayenne

Och här är bara några söta bilder:


Dem här två är mina stora favoriter!<3<3<3

Igår blev det dem här filmerna + popcorn såklart!

Becoming jane var jätte bra och rmantiskt men jag tycker att dem två borde blivit tillsammans! :( Blone ambition var också bra men den var lite för B för min smak:P
Men annars var allt jätte mysigt, läggdags var runt 01.00.

Idag ska jag och älsklingen gå på bio! vi tänkte se en skräckis den här gången, The eye med jessica alba

Det handlar om hon(jessica alba) som var blind men ska operera ögat för att kunna se igen så hon måste byta ögon och med dem ögonen hon får ser hon övernaturliga saker.

Jag tycker den verckar jätte spännande :D typisk min typ av film.

Men nu ska jag göra mig lite i ordning för Ola(Rosas på G) kommer på besök igen, det ska bli jätte kul, jag tycker han är trevlig :), jag tänkte ta lite bilder under middagen, om jag kommer ihåg! hehe.. det blir i alla fall Lasagne, gott va? :D

vi hörs efter det, puss&kram!

(P.s det kan hända att det blir stressigt till bion så att jag inte hinner uppdatera men då gör jag det när jag kommer hem istället, runt 11.30 kanske)

Kommentarer
Postat av: Josse

Haha vi ska oxå se den fomen ikväll :P
Håller på att ladda ner den nu. Och jag ser att ni är i mitt rum ;) haha. Saknar dig mer vi ses imorrn ! fin Out fit PUSS SYSTER !

2008-04-12 @ 18:34:45
URL: http://josefinmork.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0