Bloggar för i förrgår, igår och idag:)

Här är bilder från i förrgår.

i stan:
   
På väg ut för att träffa vicky och lämna tillbaka en tröja:
        farväl till den fina tröjan:(

Igår var jag sjuk på dagen men senare mot eftermiddagen blev jag bättre(kvinnlig sjuklighet) då gick jag hem till mikaela och var hundvakt en stund till hennes valp, sen kom mikaela, nora och mirre över och då gick vi ut med vovven, hihi hon är så söt! :D

Nu sitter jag hemma hos fedde och vilar mig efter en jobbig dag men snart ska jag gå ut med isa, det ska bli roligt:).  Jag bloggar lite senare och då tänkte jag lägga upp några foton på mina kissemissor :D

Pusselipuss sötisar så hörs vi nu ska jag ta något att äta, är lite små hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0