Äntligen kan man logga in!

haha jag har fått panik när jag inte har kunnat logga in på bloggen, jag har blivit helt beroende! speciellt har jag viljat visa er mitt nya fina halsband och gårdagens outfit var helt vårig och underbar!! Äntligen säger jag bara;)

Just nu sitter jag i skolan och har Småföretagande, orkar inte läsa igenom 3 kapitel nu utan gör det ikväll istället så jag kan skriva i bloggen istället bara för att jag har saknat det så mycket.

Idag började jag skolan kl 08.30 men jag kom en halvtimme försent i sällskap av miriam. när vi kom in i klassrummet skulle våran lärare helt plötsligt gå på grund av klasskonferans, så jag kunde lika gärna fått sovmorgon..( jag hatar när sådant händer ) i försig fick jag reda betyget på ett prov jag haft men det kunde jag lika gärna fått i morgon(jag fick G, men satsade bara på det endå). Jag mirre och tilda tog nyheten med en nypa salt och gick en promenad ner mot farsta sjön i typ en timme och sedan kunde vi äta lunch så det löste sig endå och vi hade jätte trevligt.

I förr går efter bio filmen skulle ju jag och fedde kolla på Hatchet men det var den största b filmen jag sett någonsin så jag och fedde kollade på tv istället och myste så det blev väldigt sent så dagen efter vaknade jag kl 2(igentligen kl 1 men man ställde ju om klockan) och jag skulle hinna äta en stor stor Brunch som Rosa hade fixat, Åka in till stan för5 att köpa mitt halsband och gå ut med isa helst innan kl 4 så jag kände mig väldigt stressad! men det löste sig till slut men jag gick ut med isa lite senare, (det var jätte mysigt, vi har så kul när vi är ute). Sen igår var det ju skola igen men eftersom det var så fint väder så var jag jätte glad hela dagen och jag klädde mig jätte vårigt och fint så jag har tagit bilder och tänkte lägga upp dem på bloggen när jag kommer hem till fedde:).

Men nu tänkte jag plugga vidare och efterskolan ska jag först till ungdomsmotagningen, sen tänkte jag testa att träna här på friskis i farsta( blir första gången) och sedan ska jag träffa älsklingen för han tänkte bjuda mig på fika, och sedan hem till han och då hör jag av mig!

Hörs snart! Jag har värkligen saknat det här jätte mycket!

PUSS&KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jessiee

Hahahha, du är så sööööt.
pusskalas från låtsas syrran=)

2008-04-01 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0