Äntligen har jag tid till att uppdatera!

förlåt så jätte mycket för att jag inte har skrivit något under dem här två dagarna jag tänkte berätta vad jag har gjort.


Fredag: i fredags var jag i skolan och det var en ganska skön dag vi hade ingen idrott så jag fick sluta tidigare istället för halv 15.00 slutade jag 13.40 :d riktigt najs på en fredag! Efter skolan mötte jag upp fedde i gullmars för att vi skulle åka hem till hans pappa för att hälsa på lite snabbt, Camilla var som vanligt lika glad för att se mig. ( det är feddes lillasyster som är 1 år och 4 månader, världens sötaste lilla colombian flicka!<3)
här är en bild på henne:

söt eller hur? <3<3<3

Sen efter det åkte jag in till stan lite snabbt för att köpa en ny tröja (bilder finns längre ned).
Och sedan efter det åkte jag hem till fedde för att göra mig i ordning till en fest hemma hos min kompis gabbi, den kvällen tycker jag blev lyckad även efter några tårar ;D<3.
Jag glömde tyvärr helt bort att ta foton under kvällen så kul hade jag! haha.

Lördag:
På lördagen vaknade vi upp hemma hos mig och då gjorde vi oss i ordning snabbt(eftersom fedde är allergisk mot katten) för att åka in till stan. först åt vi mat sedan klippte sig fedde, det blev helt okej men jag vill helst att han ska raka sig nu när det börjar bli varmt igen. efter det gick vi runt i gamla stan och åt glass i värmen, det var jätte mysigt här är en söt bild på min älskling som precis tar en tugga hihi

(före klippningen)

Efter det gick vi på 19.00 bio, vi såg kometin superhero! den var faktiskt jätte rolig men ibland kunde det vara lite överdrivet, men det var väl syftet med filmen.


efter det åkte jag till kärrtorp för att träffa upp mikaela, vi var själv hemma hos wevve och kollade lite på skräckfilmen som gick på 6:an jag tror den hette ringhu.. något sådant i alla fall. efter det skulle hon ut och festa och jag åkte hem till fedde :)

Här var dagens outfit:
   
hehe bilden i mitten blev åt fel håll, men ni kan ju bara vrida på huvudet;), där är min nya tröja också.

Örhängen; gina tricot 149 kr
Linne; vero moda 99 kr rea i pub
väska; top shop 250 kr
leggins; present
skor; din sko 100 kr rea

Söndag:
Nu sitter jag här i morgon rock och ska snart gå ut med isa i en timme, efter det ska jag träffa mikaela för att vara med henne att gå ut med sin valp som hon får idag( längtar som fan) hihi, och efter det är jag bjuden på middag här hemma hos fedde med hans mamma, jessi och sen hans mammas på G. tyvärr har fedde träning då så jag det vlir bara vi. men det ska nog gå bra:)

Jag hör nog av mig senare, ha en bra söndag så hörs vi sen<3
Puss&kram! <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0